Facebook ?

Det här med facebook och vänner ... Har ju rensat min lista något rejält , varför ska jag ha kvar falska människor ? Ni vet dom som addar dig ( enbart för att snoka såklart ) Och sen inte ens hälsar när dom ser dig ute osv ... Skäms man inte som person då att adda någon och sen snacka skit bakom deras rygg, eller att inte hälsa osv osv .... ? . Nä vissa saknar moral märker jag ... Ett exempel är en tjej jag hjälpte med sång för några år sedan , det var JAG som gjorde så att hon börja sjunga , Jag gav ALLA mina instrumentala låtar till henne , hjälpte henne med text , hjälpte henne med sången , fixade uppträden och allt det där , hon var alltid så gulligt och oskyldig , kom alltid och krama en och visade respekt .. Men en dag fick hon luft och idag tror hon att hon är whitney houston eller nån ? . Folk uppskattar inte ett skit , folk ser inte tillbaka utan är egotrippade idioter som bara tänker på sig själva och leker . Såna folk tycker man bara synd om .  OCh folk som kommenterar andras bloggar ? . Jag förstår inte , visst där är ett fält där man ska kunna kommentera , men de folk som stör sig så himla mycket på andra , skriver skit om andra ? , Hur orkar ni ? . Jag har många jag inte tycker om i denna staden men lägger inte ner min tid på ens gå in på deras bloggar , varför skulle jag ? , jag går inte o läser bloggar som jag tycker är intressanta något jag får ut av , som Kenza , älskar henens blogg , vackraste tjejen jag har sett och älskar hennes stil .. Men jag förstår inte att folk går in på personers blogg dom hatar ? . Tyvärr jag kan inte få in det i mitt huvud ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0