Haft ett helvete ...

som sagt operera jag bort min visdomstand i onsdags ! ... Kom dit och fick en röd shot haha påminnde mig om när jag gjorde min bröst operation .. Kännde inget på första shotten så jag fick en till & sen en till .... Fick bedövning som hette duga , det känndes inte ett smack när dom drog ut den och jag hörde heller inget äckligt ljud . Allt gick jätte bra , blev hämtad av brossan eftersom man inte får köra efter ? inte ens cykla .. jag var helt borta . Kom hem och la mig och jag vaknade med helt blodig axel ? , höll på att svimma men reste mig fort o tittade bort . Mådde skit när jag vaknade helt svullen mun o bedövningen satt kvar , spotta blod hela hela tiden , och smärtan är obeskrivlig ..fick lite presenter av mina älsklingar , kitty saker & grädbulle =) tack ! ... Steffi kom sen på kvällen jag såg helt drogad ut , vi laga mat o åt och sen kom även brossan hem med 2 kompisar , tittade lite på film , jag o steffi höll på att somna så jag reste mig och tog mina tabletter , efter 20 min spyr jag som en gris ... men somnade gott , citodon gör mig verkligen fucked up , mår illa och är sjukt trött , vaknade idag på morgonen o mådde skit igen , detta är det värsta jag gjort i mitt liv ska jag säga er . nu ikväll mår jag lite bättre , förutom att jag har ont o smakar blod i munnen hela tiden... Imorgon blir det jobb sen är jag ledig helgen . ser ut som jag fått en smäll så svullen min kind är haha ..

Idag kom mina föräldrar hem från grekland , och jag har fått mina efterlängtade chips !! . Finns inga godare chips och så här ser dom ut :)


Äckligt goda är dom , jag kan tyvärr bara tugga på ena sidan och en chips bit kommer ta mig 20 min att äta , men det är så värt det <3 ..



Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Usch! Hoppas det är bättre nu :) hoppas att mina inte krånglar och att jag slipper dra ut dom.



Jag har Citodon mot min migrän :) funkar kalas

2011-08-18 @ 21:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0