Lördags !

Blev det mys med babe , sen mötte jag upp my i stan :) satt lite på utposten sen vidare till cardinal o därifrån till lila ( hatar det stället ) men  vi orkade gå till helsing haha snacka om lata ? ..

Hade en sjukt trevlig kväll , kanske blev för mycket dricka ? men skitsamma :) ... Stack o käkade på drugstore som jag nämnt innan dom har världens godaste pizzor , my började bråka med en tjockis så jag fick gå imellan haha Ingela ghetto bitch .... Sen stack vi hem till mig satt o snacka tills nio på morgonen typ o sen nana vi gott i 3 tim ... sen vakna vi o käka frulle med min brors kompis niklas som kom ner o joina oss =) .  Idag har jag inte gjort så mycket , hämtade en kompis på flygplatsen o sen körde jag hem och började stor städa !! . Hämtade thai mat och har nyss ätit :) ....


Snart ska jag vispa grädde till min kladdkaka jag köpt , sätta mig vid tv:n o sen nana gott =) ...


Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0