Riktigt sliten idag !

sjuk kväll igår måste jag säga ... Vår fest var riktigt lyckad ! tack till alla ....Jag körde karaoke med niklas haha han var den enda modiga killen som vågade :) och han var riktigt duktig !! . Cardinal var överfullt o vi var ett härligt gäng där inne =) riktigt riktigt kul !! ... kom hem 6 på morgonen och hela himlen var typ öppen , fick panik men mina skor klarade sig som tur var haha ...
Sov gott med vicci brevid mig , vi har sjuka videos ihop under hela kvällen hahah bäst var ..


- Hur mycket kostar taxi ?
-  mycket billigt .. rakt fram ..

HAHAHAHHAHAHA vi dog :D . jag & vicci och taxi chafförer där e nått magiskt med det ;)


Har sovit hela dagen , vaknade och mitt huvud vägde lika mkt som en melon ? ... städat och frugan kom med thai mat , snart ska vi kolla film sen kommer jag nana riktigt gott =) ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0