Tandläkaren .

Har haft problem med min visdoms tand i år , men dom senaste månaderna har jag har riktiga problem . Och igår spydde jag 3 ggr pga av den ? ... så idag fick jag en akut tid hos tandläkaren , har aldrig haft tandläkar skräck innan men dom senaste 3 åren har jag .. höll på att svimma när han tryckte in den där plast saken i munnen för dom skulle få ett foto på tanden !!. Fick utskrivet antibiotika och nått annat skit , har sovit hela dagen typ för dom tabletterna dödar en ... Onsdag nästa vecka ska dom operera bort den tacka gud för det ! men samtidigt är jag rädd ...

Så här såg jag ut ungefär idag i stolen hahaha ... han fick klappa mig på axeln .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0