Igår

Igår efter jobb stack jag hem till frugan , packade med mig kläder ifall vi skulle ut & så blev det ?
Stack till helsing med frugan & gridi , bestämde oss för att sedan röra oss till mogwai , men där var packat så vi slog oss ner på p13 istället som är brevid :) , satt där o snacka o drack en drink . efter blev det cardinal där det var 20 km kö ? men är man vip så slipper man ju kön som skönt är ! . Träffade min bror & min kusin med flera där inne trevligt trevligt ! , sen ville frugan hem tidigt så vi stack vid halv två tror jag , köpte pizza slice på drugstore som har dom godaste !! . Och sen nana vi gott ! .
Har jobbat idag 10-18 , har nyss kommit hem & grillen är på ... härligt !.
Här har ni några bilder från igår =)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0